Reprezentanții Apa Service Giurgiu le reamintesc giurgiuvenilor că angajații nu pot prelua reclamaţii sau solicitări de pe reţelele de socializare, unica soluție fiind apelul la dispeceratul societății.
Pentru a putea interveni rapid, angajații Apa Service trebuie să fie anunțați prin dispecerat. Astfel, remedierea unor avarii va putea fi făcută la timp, pentru ca giurgiuvenii să poată beneficia din nou de apă potabilă.
Dispeceratul funcționează non-stop şi puteți anunța orice sesizare/reclamaţie/informaţie cu privire la avarii sau disfuncţionalităţi apărute în reţeaua de apă/canal, inclusiv cele privind presiunea sau calitatea apei. Numerele de telefon la care puteți face reclamații sunt:
– Giurgiu: 0246/ 21 22 27-int. 3; 0731 551 626
– Mihăileşti: 0731 551 622
– Bolintin-Vale: 0246/ 270 679.
Din păcate, reprezentanții Apa Service nu pot prelua reclamaţii sau solicitări venite pe alte canale sau apărute pe reţelele de socializare. Singura modalitate rămânând apelarea numărului din dispecerat.