Search
Close this search box.
ULTIMA ORĂ

Atenție giurgiuveni! Traficul rutier va fi restricționat în totalitate pe DJ 411, pentru refacerea structurii rutiere la trecerea la nivel cu calea ferată din localitatea Comana

Deşi Ministerul Transporturilor estima luna august – septembrie 2023, pentru redeschiderea liniei Bucureşti – Giurgiu (închise în august 2005), circulația feroviară ar urma să fie reluată abia în ultima lună a acestui an. Compania CFR Infrastructură estimează finalizarea lucrărilor între Vidra şi Comana, abia în luna decembrie

 

Lucrarea care întârzie reluarea traficului feroviar, se pare că ar fi noul pod peste Argeş, dar şi mai multe probleme pe şantier, cauzate de unele neconformități care ar fi fost descoperite la un subcontractor al PORR, potrivit publicației ClubFeroviar.

 

Pentru a finaliza o parte importantă a acestui tronson, autoritățile au decis închiderea traficului pe DJ 411 pentru o perioadă de 10 zile:

 

“Consiliul Județean Giurgiu, informează asupra restricționării totale a traficului rutier pe DJ 411 în vederea executării lucrărilor de refacere a structurii rutiere, în zona trecerii la nivel cu calea ferată din localitatea Comana –Stația CFR Comana, în perioada 16-25 august 2023.

Ruta ocolitoare va fi semnalizată corespunzător prin indicatoare rutiere cu semnificația „ocolire”, iar direcțiile de mers vor fi spre : DJ 412 A și DN5 A”, se precizeaza în comunicatul emis de CJ Giurgiu.

 

Tronsonul Vidra – Comana are o lungime de aproximativ 12 km și include viaductul peste Argeș de la Grădiștea. Șantierul PORR a ajuns în iunie 2023 la 75,6%, în progres cu 10 procente pentru ultimele două luni. Lucrările au început în vara anului 2021, iar în toamna acelui an vechiul pod peste Argeș a fost demolat..

 

Redeschiderea circulației feroviare pe linia directă București – Giurgiu este foarte importantă pentru introducerea trenurilor metropolitane în zona de sud a Bucureștiului și va aduce pasageri la Otopeni inclusiv din nordul Bulgariei, oferta de zbor de la Otopeni fiind mult mai atractivă decât de la Sofia.

 

Contractul pentru Modernizarea Liniei Bucureşti Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Frontieră are o valoare de 472 milioane lei (suplimentat la 571 milioane lei), iar durata de execuţie este de 24 de luni.

 

RECLAMĂ
RECLAMĂ

distribuie