Search
Close this search box.
ULTIMA ORĂ

Încă puțin şi linia de tren Bucureşti – Giurgiu va fi gata! Lucrările pentru redeschidere liniei au fost efectuate în proporție de 76%

“Este un proiect pentru care echipa liberală din Giurgiu a făcut demersuri de la finalul lui 2020 pe lângă Guvernul României. Împreună cu președintele PNL Giurgiu, Dan Motreanu, ne-am implicat personal în deblocarea și sprijinirea acestui proiect.

În decembrie 2020, când Ministerul Transporturilor era condus de ministrul liberal Lucian Bode, a fost semnat contractul de proiectare și execuție pentru acest proiect”, arată deputatul liberal Maria Gabriela Horga.

 

Deputatul PNL Giurgiu, cere periodic Ministerului Transporturilor informări și rapoarte trimestriale privind desfășurarea lucrărilor.

 

“În calitate de parlamentar PNL de Giurgiu, am cerut și voi cere periodic informații de la Ministerul Transporturilor în legătură cu acest proiect important pentru giurgiuveni. Finalizarea acestui proiect de investiții este o promisiune pe care am făcut-o încă din campanie și progresele lucrărilor arată ca va fi îndeplinită.

Cea mai importantă parte a proiectului este realizarea noului pod peste râul Argeş, cu o lungime totală de 1.131 metri. Noul pod de la Grădiștea va avea o deschidere centrală de 145 de metri, a doua ca lungime după cea a podului de peste Dunăre, de la Cernavodă”, precizează Gabriela Horga.

 

În anul 2005, podul de la Grădiștea s-a prăbușit din cauza viiturilor, iar lucrările de reconstruire a acestuia au fost amânate în mod repetat.

 

“Problema nu s-a rezolvat nici măcar în momentul în care PSD Giurgiu a deținut Ministerul Transporturilor.

Lipsa acestui pod lungește semnificativ distanța pe calea ferată dintre București și Giurgiu, trenurile fiind obligate să ocolească pe la Videle. Din acest motiv, un tren ajunge de la București la Giurgiu în 2 ore și jumătate sau chiar 4 ore”, arată deputatul liberal.

 

Contractul actual vizează realizarea noului pod peste râul Argeş, cu o lungime totală de 1.131 metri și o deschidere centrală de 145 de metri. De asemenea, vizează lucrări de întreținere și reparații, pentru punerea în siguranță a liniei feroviare.

 

RECLAMĂ
RECLAMĂ

distribuie