Search
Close this search box.
ULTIMA ORĂ

MARIA GABRIELA HORGA: “64% DIN LUCRĂRILE NECESARE PENTRU REDESCHIDEREA LINIEI DIRECTE DE TREN DINTRE BUCUREŞTI ŞI GIURGIU AU FOST EFECTUATE”

Demersurile făcute de echipa liberală a PNL Giurgiu pe lângă Guvernul României a dat roade! Lucrările la proiectul care va redeschide linia directă de tren dintre capitală şi Giurgiu, au fost efectuate în proporție de 64%, anunță pe pagina sa de Facebook deputata Maria Gabriela Horga.

“Președintele PNL Giurgiu, Dan Motreanu, s-a implicat personal în deblocarea și sprijinirea acestui proiect. În decembrie 2020, când Ministerul Transporturilor era condus de ministrul liberal Lucian Bode a fost semnat contractul de proiectare și execuție pentru acest proiect.
Cea mai importantă parte a proiectului este realizarea noului pod peste râul Argeş, cu o lungime totală de 1.131 metri. Noul pod de la Grădiștea va avea o deschidere centrală de 145 de metri, a doua ca lungime după cea a podului de peste Dunăre, de la Cernavodă”, explică Gabriela Horga.

În anul 2005, din cauza viiturilor, podul din comuna Grădiștea s-a prăbușit, iar lucrările de reconstruire au tot fost amânate, iar acest lucru a fost doar în dezavantajul giurgiuvenilor care fac naveta în capitală.

“Lucrările au fost amânate în mod repetat, pentru că guvernele care s-au perindat nu l-au considerat important. Problema nu s-a rezolvat nici măcar în momentul în care PSD Giurgiu a deținut Ministerul Transporturilor.
Lipsa acestui pod lungește semnificativ distanța pe calea ferată dintre București și Giurgiu, trenurile fiind obligate să ocolească pe la Videle. Din acest motiv, un tren ajunge de la București la Giurgiu în 2 ore și jumătate sau chiar 4 ore”, a mai precizat deputata liberală, Maria Gabriela Horga.

RECLAMĂ
RECLAMĂ

distribuie

RECLAMĂ
RECLAMĂ
RECLAMĂ
RECLAMĂ
CELE MAI NOI